Port Douglas, Daintree Rainforest en Cape Tribulation

14 augustus 2012 - Cape Tribulation, Australië

Zo, gisteren waren we veilig aangekomen in Cairns en zijn meteen doorgereden naar een hostel/camping in Port Douglas (50 km noordelijker). Hier hebben we de achterstand van al onze reisverhalen bijgewerkt. We zullen niet meer zoveel verhalen in 1 keer schrijven; jullie zullen er wel dol van zijn worden, haha.

Bedankt voor alle leuke reacties! Echt heel leuk om te lezen, en inderdaad heel knap Oma, om zelf een berichtje te schrijven. Valt wel mee hoe moeilijk het is, he, haha?

Vandaag hebben we een autootje gehuurd (overmorgen krijgen we pas de camper) en zijn we naar het noorden gereden. Hier hebben we genoten van het prachtige regenwoud; de oudste ter wereld. Daarnaast hebben ze hier ook prachtige witte stranden (zoek maar op google naar Cape Tribulation!). Lekker op het strand gewandeld en in de zee pootje gebaad (26 graden water!).

Kortom een heerlijke dag en morgen staat snorkelen op het Great Barrier Reef op het programma. Superleuk en we zijn benieuwd hoe dat gaat worden. De foto's hiervan en van vandaag komen later natuurlijk ook op onze blog!

1. H.C. Polak:
    14 augustus 2012
    Hi,
    Jullie komen nu meer in de buurten waar ik 57 jaar ben geweest. Kan me niet voorstellen, dat er sinds dien iets is veranderd, ha ha.
    Dit was een kort reis verslag, maar even goed leuk. Het GB reef is heel erg mooi, tenminste dat was het in mijn tijd. Wel uitkijken, want die rotzooi is behoorlijk scherp. Tot de volgende reactie. Liefs, kus, Opa++
  2. Oma Piët:
    14 augustus 2012
    Lieve Deline en Vincent. Ik geniet van jullie verslag ! Iedere morgen zit ik al om acht uur achter de computer, of er nieuws is !!
    Foto's bekijken enz. Alleen toen er een paar dagen stilte heerste, kreeg ik het een beetje benauwd! Ondanks, dat Ineke mij gewaarschuwd had. dat er onge veer 4 dagen geen bericht kwam !!!
    Met mij gaat het goed, en ik wens jullie nog heel veel mooie dagen !
    Liefs Oma.