Singapore

31 juli 2012 - Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

Inmiddels zitten we veilig in een koud Sydney met een enorme jetlag. Lekker slapen zo dus maar.

De afgelopen 1,5 dag zijn we in Singapore geweest en hebben een heleboel gezien. We zijn na de vlucht eerst bij Orchard Road begonnen. Dit zijn echt enorme Malls in 1 grote lange straat. Overal om je heen rijden Jaguars, Ferrari's en andere dure auto's. Echt bizar.

Vervolgens lekker Vietnamees gegeten en snel naar bed toe!

De volgende dag op tijd op om naar de dierentuin te gaan. We kunnen niet anders zeggen; dit is veruit de mooiste dierentuin die we ooit hebben gezien! We hebben dan ook 100 foto's gemaakt, dus het gaat nu al goed, haha. Wel warm in Singapore, want het is 31 graden en een luchtvochtigheid van 80% (ofzo).

Na de heerlijke dierentuin (zie ook foto's) zijn we naar het centrum gegaan. Zoals opa al vertelde gebeurde het daar allemaal vroeger. Maar van de schattige kleine winkeltjes, kraampjes e.d. is niets meer over. Het zijn nu hele grote wolkenkrabbers die de skyline bepalen. Dat heeft ook zeker wel wat en we hebben ervan genoten.

's Avonds moe maar voldaan naar het vliegveld afgereisd om af te reizen naar Sydney (waar we nu dus al zijn).

Later zullen we meer vertellen van Sydney en meer foto's laten zien, maar nu gaan we eerst slapen!!!

Liefs van ons

1. Marjosse:
    2 augustus 2012
    Looking good babes!!!
  2. H.C. Polak:
    2 augustus 2012
    Lieve Deline en Vincent,
    Heel leuke foto's. Ja, er is veel veranderd in Sigapore, maar is Change Alley er helemaal niet meer? Jammer als dat zo is.
    Wel nog heel veel fijne dagen daar in Aussieland.
    Liefs, kus,
    Opa