Sydney

2 augustus 2012 - Sydney, Australië

Lieve allemaal,

Na een verhit bericht over Singapure, nu eentje met dikke vesten aan. Het is koud in Sydney! Voordat ik begin nog even een praktisch begin. Vanaf nu  is de mobiel van Deline niet meer bereikbaar en voor tijdens deze vakantie vervangen door een Australisch nummer: (+61)0450080704. Daarop zijn we goed bereikbaar evenals op Vincent zijn mobiel (met what's app functie)

Terug naar Sydney. Nadat we zijn aangekomen zijn we eerst gaan brunchen met Tessa en Iben (vrienden uit Nederland). Ze hebben ons aan het einde van hun huwelijksreis nog goede tips kunnen geven. Superleuk om hen nog even te zien. De rest van de middag hebben we besteed aan een stadswandeling en ons vergaapt aan het opera house...wat een imposant ding! De jetlag hakte er echter in en rond 18.00 konden we geen pap meer zeggen (niet zo vreemd na 13 uur slaap in 3 nachten). Terug in het hotel vielen we in 2 minuten in slaap en hebben nu in 1 nacht ook 13 uur geslapen....het was nodig.

Uitgerust hebben we vandaag Manly bezocht aan de overkant van Sydney. Daar een mooie wandeling gemaakt, van de natuur genoten en de plaatselijke surfdudes aangemoedigd....Marjosse: respect!

Morgen op naar de woestijn in Alice Springs...tot nu toe een vakantie van uitersten! We hebben het erg naar ons zin!

Veel liefs van ons

1. Marjosse:
    2 augustus 2012
    Mooie foto's! Haha ja surfen is een kunst;) ik zei toch dat het een goed back up plan is om daar een.surfdude aan de haak te gaan slaan als ik 30 ben;) veel plezier!!!
  2. Karin:
    2 augustus 2012
    Schitterende foto's. Gelukkig hebben jullie nog tijd om te slapen.
    Goede reis weer straks.
  3. Karin:
    2 augustus 2012
    Schitterende foto's. Gelukkig hebben jullie ook nog tijd om te slapen!
    Goede reis straks.
  4. Karin en Eric:
    Lieve reizigers,

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van al jullie belevenissen. Ik had ook al gereageerd na Singapore maar deze reactie zie ik nergens ?!
    Heel veel plezier en blijf genieten.
  5. Astrid:
    2 augustus 2012
    Waarom wachten tot je 30 bent Marjosse?

Ziet er mooi uit V+D! Fijne reis!
    Xx
  6. Jos en Ineke:
    4 augustus 2012
    Lieve Deline en Vincent ,
    Dat ziet er al goed uit voor het begin. De reactie is wat laat want de automatische melding per email liep nog niet. Maak er vandaag een bijzondere verjaardag van en zeer gefeliciteerd met je verjaardag ! Met onze Whats app waren we vast vroeg en in ieder geval op tijd!

Liefs uit zoeterwoude
  7. Sabine:
    4 augustus 2012
    Ha Deline & Vincent! Wat super gaaf zo'n reis!! Deline nog gefeliciteerd met je verjaardag! (het is hier nog net 4 aug maar bij jullie natuurlijk al niet meer...) Maak er een mooie trip van en leuk dat we jullie zo kunnen volgen! Als jullie weer in NL zijn moeten we echt weer eens bijkletsen! Geniet ervan! groetjes uit Reeuwijk. Randy, Sabine & Fenna
    (nog als reactie op de kerstkaart/vraag van vincent: ja het is een drent)